فروشگاه اینترنتی پیانو

به فروشگاه اینترنتی پیانو خوش آمدید

  • چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بدین منظور ابتدا باید در فروشگاه اینترنتی پیانو عضو شوید (مراحل عضویت در سوالات پایین تر شرح داده شده است). سپس محصول مورد نظر خود را بر اساس رنگ و سایز دلخواه انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. بعد از نهایی شدن انتخابات، در سبد خرید، بر نهایی کردن خرید کلیک کرده و وارد صفحه انتخاب آدرس و اطلاعات شخصی می شوید. پس از انتخاب نشانی و زمان تحویل مورد نظر، سایت شما را به صفحه پرداخت امن بانکی هدایت می کند. بعد از اتمام پرداخت، خرید شما ثبت شده و کد سفارشی به شما نمایش داده می شود که برای پیگیری خرید خود و هنگام تحویل محصول، ارائه آن الزامی می باشد.

  • آیا لازم است پس از ثبت هر سفارش تماس بگیرم و اطلاع بدهم؟

خیر، نیازی نیست. بعد از پرداخت مبلغ محصول مورد نظر، سفارش شما در فروشگاه اینترنتی ثبت شده و در ساعات کاری توسط همکاران پشتیبانی بررسی و پردازش می شوند.

  • آیا می توان بعد از ثبت سفارش آن را تغییر داد یا لغو کرد؟

بدین منظور با شماره تماس پشتبیانی سایت تماس حاصل فرمایید و ضمن ارائه کد سفارش خود، موضوع خود را بیان نمایید.

  • در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود، چگونه پیگیری کنم؟

در چنین مواردی مبلغ مذکور توسط بانک مربوط تا 72 ساعت به حساب شما مرجوع می شود؛ در غیر اینصورت، با شماره تماس پشتیبانی سایت تماس حاصل فرموده و موضوع را در میان بگذارید.

  • آیا می توانم بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بدون ثبت نام و داشتن حساب کاربری در فروشگاه اینترنتی پیانو نیست.

  • چگونه می توانم از وضعیت سفارشم مطلع شوم؟

پس از ثبت هر سفارش و پرداخت وجه آن از طریق صفحه پرداخت اینترنتی، به یک صفحه در فروشگاه اینترنتی پیانو منتقل می شوید که در آن، یک کد سفارش یکتا به شما داده می شود. همچنین از سوی شرکت پیانو، پیامکی حاوی همان کد سفارش برای شما ارسال می شود. در صورت نیاز می توانید ضمن همراه داشتن کد سفارش خود، با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل کرده و کد خود را ارائه نمایید.

  • آیا می توان برای شخص دیگری سفارش ثبت کرد؟

بله، هنگام ثبت نهایی خرید خود می توانید سفارش را با آدرس دلخواه و به نام تحویل گیرنده مد نظر خود ثبت کنید.

  • برای عضویت در سایت باید چه کاری کرد؟

بدین منظور در بالای صفحه سایت، روی عبارت ورود کلیک کنید. در صفحه باز شده دو گزینه وجود دارد:

  1. ورود به حساب برای آن دسته از افرادی ست که قبلا در فروشگاه اینترنتی پیانو ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد کرده اند که با وارد کردن شماره همراه و رمز عبور، به حساب کاربری شان دسترسی پیدا می کنند. با تیک زدن گزینه ( مرا به خاطر بسپار ) بعد از باز کردن سایت، حساب کاربری شما در دسترس تان خواهد بود و دیگر نیازی به وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبورتان نخواهد بود.
  2. ساخت حساب برای آن دسته از افرادی ست که تا به حال در فروشگاه اینترنتی پیانو ثبت نام نکرده و حساب کاربری ایجاد نکرده اند که برای این امر شماره تلفن همراه خود و یک رمز عبور مطمئن در کادر های مرتبط وارد می کنید. سپس بعد از مطالعه قوانین سایت، تیک گزینه ( تمامی قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم ) را زده و روی گزینه ( ساخت حساب ) کلیک می کنید. در صفحه بعد، برای شماره تلفنی که وارد کردید، پیامکی حاوی یک کد ارسال میگردد که آن کد را در کادر این صفحه وارد کرده و بدین ترتیب حساب کاربری شما با موفقیت ساخته می شود.

نکته قابل توجه برای تمامی عزیزان عضو در سایت این است که می توانید اطلاعات خود را بعد از ساخت حساب در پنل کاربری خود اضافه یا ویرایش نمایید.

  • راه های ارتباطی با پیانو چیست؟

از طریق صفحه اجتماعی پیانو در اینستاگرام، ایمیل، و شماره تماس بخش پشتیبانی، می توانید با ما در ارتباط باشید.

  • چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

برای تسهیل فرایند انتخاب لباس با سایز مناسب، راهنمای سایزی در هر صفحه محصول قرار داده شده. همچنین از طریق صفحه اینستاگرام پیانو یا تماس با بخش پشتیبانی، همکاران ما می توانند شما را در این فرایند راهنمایی کنند.

  • مبلغ سفارش به چه روش هایی قابل پرداخت است؟

پس از ثبت نهایی خرید خود، فروشگاه شما را به درگاه امن پرداخت اینترنتی منتقل می کند و در حال حاضر تنها از این طریق می توانید مبلغ سفارش خود را پرداخت نمایید.

  • آیا مراحل پرداخت امن است؟

بله، مراحل خرید شما در درگاه امن پرداخت اینترنتی انجام شده و فروشگاه اینترنتی پیانو این موضوع را تضمین می کند.

  • آیا می توانم در روزهای تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در فروشگاه اینترنتی پیانو فراهم است؛ اما بررسی و پردازش سفارشات مشتریان در ساعات کاری انجام می شود.

  • هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

برای سفارشات با هزینه 200 هزار تومان و بیشتر، ارسال رایگان خواهد بود. به سفارشات کمتر از 200 هزار تومان، مبلغ 15 هزار تومان، هزینه پیک افزوده می شود.

  • تحویل کالا به چه صورت است؟ ایا امکان مراجعه حضوری برای تحویل گرفتن سفارش وجود دارد؟

تحویل کالا از طریق شرکت پست یا پیک پیشتاز انجام می شود – در حال حاضر، این موارد تنها روش های تحویل سفارش به شما مشتریان عزیز می باشد.

  • پس از ثبت سفارش چه مدت زمانی طول خواهد کشید تا سفارش به دستم برسد؟

تحویل سفارشات در محدوده استان تهران بین 1 تا 3 روز کاری پس از ثبت خرید، و در محدوده خارج استان تهران (شهرستان ها) بین 2 تا 6 روز کاری پس از ثبت خرید انجام می شود. در بازه های ویژه مانند تخفیفات پایان فصل یا مناسبتی، به علت تراکم سفارشات، ممکن است پردازش و ارسال سفارشات با تاخیر 2 تا 3 روزه نسبت به حالت عادی انجام شود.

  • آیا امکان بازگرداندن محصولات وجود دارد؟ (تا چند روز)

بله، تا 7 روز کاری پس از دریافت محصول، می توانید با ارائه کد سفارش خود و همچنین دلیل مشخص به بخش پشتیبانی، محصول خریداری شده خود را به شرکت بازگردانید.

  • آیا امکان تغییر در سفارشی که تحویل داده شده، وجود دارد؟

بدین منظور با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل فرموده و دلیل تمایل به تعویض سفارش خود را ذکر نمایید. لازم به ذکر است که تعویض سفارشات تحویل داده شده، تا 7 روز پس از ثبت سفارش مشتری در سایت و دریافت کد سفارش ممکن است.

  • اگر سفارشی که تحویل داده شده، با آنچه که در سایت دیده ام یا سفارش داده ام تفاوت داشته باشد، چه کنم؟

در صورتی که به نظرتان سفارش تحویل داده شده با محصول داخل سایت تطابق ندارد، با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل نموده، مورد مغایرت را بیان بفرمایید؛ در صورت تایید مغایرت، می توانید سفارش مغایرت دار را با محصولی دیگر در سایت تعویض نمایید.

  • اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود، باید چه اقدامی کنم؟

در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل نموده، اشکال سفارش خود را بیان نمایید. در مواردی  که مربوط به کیفیت لباس است، اگر مشتری اذعان نماید که بعد از شست و شو یا اولین استفاده از لباس، مشکلی در پارچه لباس یا رنگ آن رخ داد، می تواند لباس مربوط را به شرکت پیانو ارسال نماید تا کارشناسان کیفیت، مشکل آن را بررسی نموده و نتیجه را اعلام کنند.

  • آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم؟

در حال حاضر، تنها روش های خرید از شرکت پیانو، مراجعه حضوری به شعب معتبر پیانو یا ثبت سفارشات در فروشگاه اینترنتی پیانو می باشد.

  • اگر بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شوم، چگونه می توانم آن را لغو کنم؟

بدین منظور می توانید در ساعات کاری با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پیانو تماس حاصل فرمایید.

  • کد تایید عضویت برای من ارسال نشده؛ چه کنم؟

گاهی اوقات به علت ترافیک سایت و یا اختلالاتی که در ارتباطات رادیویی رخ می دهد، ممکن است ارسال کد تایید عضویت با تاخیر همراه شود. در صورت مواجهه با چنین موردی، مراحل ثبت نام در سایت را حداقل چند ساعت بعد مجددا امتحان کنید. در صورتی که مشکل همچنان پا بر جا بود، با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل نموده، مشکل خود را بیان نمایید تا توسط همکاران مربوط بررسی و حل شود.

  • رمز عبورم را فراموش کرده ام؛ چگونه آن را بازیابی کنم؟

در وهله اول پیشنهاد می کنیم که از رمز عبوری امن و مختص خودتان استفاده کنید تا به یاد آوردن آن ممکن باشد. در صورت فراموشی، در پایین پنجره ورود به حساب، روی عبارت ( کلمه عبور خود را فراموش کردم ) کلیک کنید. در پنجره جدید، شماره تلفن همراهی که با آن در سایت ثبت نام کرده اید را وارد نمایید. در پنجره جدید، کدی را که به همان شماره تلفن در قالب یک پیامک ارسال می شود، وارد کنید. پس از وارد کردن کد و تایید آن توسط سایت، شما می توانید رمز عبور جدید خود را در فیلد های مشخص شده وارد کرده و روی دکمه "تغییر کلمه عبور" کلیک نمایید. این رمز عبور، جایگزین رمز قبلی شما شده و برای هر بار ورود به حساب کاربری خود، باید از آن استفاده نمایید.

  • امکان تغییر شماره موبایل وارد شده در سایت وجود دارد؟

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در فروشگاه اینترنتی پیانو، می توانید اطلاعات خود اعم از شماره موبایل، ایمیل، آدرس های خود و ... را در بخش پنل کاربری خود ویرایش نمایید.

  • نمی توانم وارد حساب کاربری خود شوم؛ چه اقدامی باید کرد؟

ابتدا از بابت نام کاربری و رمز عبوری که وارد کرده اید، مطمئن شوید. در صورتی که سایت پاسخی نمی داد یا پیام خطای مرورگر دریافت کردید، با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل کرده، مشکل را بیان نمایید.

  • چگونه می توان از وضعیت موجودی یک محصول در شعب دیگر مطلع شد؟

بدین منظور در صفحه هر کدام از محصولات پیانو، گزینه ای تحت عنوان "موجود در سایر شعب" تعریف شده است. با کلیک بر روی آن، پنجره جدیدی باز می شود. در آن فهرستی از شعب پیانو که از سایز و رنگ محصول  مورد نظر شما موجودی دارند، نمایش داده می شود. شماره تماس و آدرس هر کدام از شعب زیر نام شعبه ذکر شده است.