• چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بدین منظور، ابتدا باید در فروشگاه اینترنتی پیانو عضو شوید (مراحل عضویت در سوالات پایین‌تر شرح داده شده است). سپس محصول مورد نظر خود را بر اساس رنگ و سایز دلخواه انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید. بعد از نهایی شدن انتخابات، در سبد خرید، بر نهایی کردن خرید کلیک کرده و وارد صفحه انتخاب آدرس و اطلاعات شخصی می‌شوید. پس از انتخاب نشانی و زمان تحویل مورد نظر، سایت شما را به صفحه پرداخت امن بانکی هدایت می‌کند. بعد از اتمام پرداخت، خرید شما ثبت شده و کد سفارشی به شما نمایش داده می‌شود که برای پیگیری خرید خود-چه از طریق پنل کاربری در سایت و چه از طریق ارتباط با پشتیبانی پیانو-می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • آیا لازم است پس از ثبت هر سفارش تماس بگیرم و اطلاع بدهم؟

خیر، نیازی نیست. بعد از پرداخت موفق خرید خود، سفارش شما در فروشگاه اینترنتی ثبت شده و در ساعات کاری توسط همکاران بررسی و پردازش می‌شود.

  • آیا می‌توان بعد از ثبت سفارش، آن را ویرایش یا لغو کرد؟

بدین منظور، فقط در صورتی که وضعیت سفارش شما در پنل کاربری‌تان در سایت هنوز به "نهایی شده" تغییر نکرده، در ساعات اداری با شماره تماس پشتبیانی سایت تماس حاصل فرمایید و ضمن ارائه کد سفارش خود، موضوع خود را بیان نمایید. در غیر اینصورت، امکان لغو سفارش یا ویرایش آن وجود ندارد. در اینصورت، باید سفارش خود را تحویل بگیرید و سپس در صورت داشتن درخواست تعویض یا مرجوع، در ساعات اداری با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود، چگونه پیگیری کنم؟

در چنین مواردی، مبلغ مذکور توسط بانک مربوط تا 72 ساعت به حساب شما مرجوع می‌شود؛ در غیر اینصورت، در ساعات اداری با پشتیبانی سایت تماس گرفته و موضوع را در میان بگذارید.

  • آیا می‌توانم بدون ثبت نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی پیانو، فقط با ثبت نام و داشتن حساب کاربری امکان پذیر است.

  • چگونه می‌توانم از وضعیت سفارشم مطلع شوم؟

هر سفارش شما در بخش "سفارشات" در پنل کاربری‌تان بر اساس وضعیت آن دسته بندی می‌شود. سفارشات "نهایی شده" تحویل تیپاکس (یا پست) شده است. پس از ثبت هر سفارش و پرداخت وجه آن در صفحه پرداخت اینترنتی، یک کد سفارش یکتا به شما داده می‌شود. همچنین از سوی شرکت پیانو، پیامکی حاوی همان کد سفارش برای شما ارسال می‌شود.

* نکته مهم: لطفا فقط در صورتی با پشتیبانی تماس بگیرید که از زمان اعلام شده در سایت برای تحویل به تیپاکس یا پست گذشته و هنوز کد رهگیری سفارش خود را دریافت نکرده‌اید.

  • آیا می توان برای شخص دیگری سفارش ثبت کرد؟

بله، هنگام ثبت نهایی خرید خود، می‌توانید سفارش را با آدرس دلخواه و به نام تحویل گیرنده مد نظر خود ثبت کنید.

  • برای عضویت در سایت باید چه کاری کرد؟

بدین منظور در بالای صفحه سایت، روی عبارت ورود کلیک کنید. در صفحه باز شده دو گزینه وجود دارد:

  1. "ورود به حساب" برای آن دسته از افرادی ست که قبلا در فروشگاه اینترنتی پیانو ثبت نام کرده و حساب کاربری ایجاد کرده‌اند که با وارد کردن شماره همراه و رمز عبور، به حساب کاربری شان دسترسی پیدا می کنند. با تیک زدن گزینه (مرا به خاطر بسپار) بعد از باز کردن سایت، حساب کاربری شما در دسترس‌تان خواهد بود و دیگر نیازی به وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبورتان نخواهد بود.
  2. "ساخت حساب" برای آن دسته از افرادی ست که تا به حال در فروشگاه اینترنتی پیانو ثبت نام نکرده و حساب کاربری ایجاد نکرده‌اند که برای این امر، شماره تلفن همراه خود و یک رمز عبور مطمئن در کادرهای مرتبط وارد می‌کنید. سپس بعد از مطالعه قوانین سایت، تیک گزینه (تمامی قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم) را زده و روی گزینه (ساخت حساب) کلیک می‌کنید. در صفحه بعد، برای شماره تلفنی که وارد کردید، پیامکی حاوی یک کد ارسال می‌گردد که آن کد را در کادر این صفحه وارد کرده و بدین ترتیب، حساب کاربری شما با موفقیت ساخته می‌شود.

شما می‌توانید اطلاعات خود را بعد از ساخت حساب، در پنل کاربری خود ویرایش نمایید.

  • راه های ارتباطی با پیانو چیست؟

صفحه اجتماعی پیانو در اینستاگرام، پشتیبانی تلگرام، ایمیل، چت آنلاین سایت، و شماره تماس بخش پشتیبانی.

  • چگونه می‌توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

برای تسهیل فرایند انتخاب لباس با سایز مناسب، راهنمای سایزی در هر صفحه محصول قرار داده شده. همچنین از طریق صفحه اینستاگرام پیانو، پشتیبانی تلگرام یا تماس با پشتیبانی در ساعات اداری، همکاران ما می‌توانند شما را در این فرایند راهنمایی کنند.

  • مبلغ سفارش به چه روش‌هایی قابل پرداخت است؟

در حال حاضر، دو درگاه پرداخت در سایت قرار داده شده است:

  • درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران؛
  • درگاه پرداخت قسطی اسنپ پی (Snapp! Pay).

پس از انتخاب درگاه مورد نظر و کلیک روی دکمه "پرداخت و ثبت سفارش نهایی"، به درگاه امن پرداخت اینترنتی منتقل شده و مبلغ سفارش خود را پرداخت می‌کنید.

  • آیا مراحل پرداخت امن است؟

بله، مراحل خرید شما در درگاه امن پرداخت اینترنتی انجام شده و گواهی SSL فروشگاه اینترنتی پیانو، این موضوع را تضمین می‌کند.

  • آیا می‌توانم در روزهای تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در فروشگاه اینترنتی پیانو فراهم است؛ اما بررسی و پردازش سفارشات مشتریان در ساعات کاری مجموعه پیانو انجام می‌شود.

  • هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

برای سفارشات با هزینه 1 میلیون و 200 هزار تومان و بیشتر، ارسال رایگان خواهد بود. به سفارشات کمتر از 1 میلیون و 200 هزار تومان، مبلغ 50 هزار تومان، هزینه پیک افزوده می‌شود.

  • تحویل کالا به چه صورت است؟ ایا امکان مراجعه حضوری برای تحویل گرفتن سفارش وجود دارد؟

تحویل کالا از طریق شرکت تیپاکس (یا در مواردی شرکت پست) انجام می‌شود. در صورت تمایل به ارسال فوری، قبل از ثبت سفارش خود، در ساعات اداری با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنید. در صورت تایید شرکت، وظیفه هماهنگی و هزینه پیک به طور کامل به عهده شما خواهد بود.

در صورت تمایل به دریافت حضوری سفارش از شرکت، قبل از ثبت سفارش خود و در ساعات اداری با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • پس از ثبت سفارش، چه مدت زمانی طول خواهد کشید تا سفارش به دستم برسد؟

تحویل سفارشات به تیپاکس (یا پست) در محدوده استان تهران بین 3 تا 5 روز کاری پس از ثبت خرید، و در محدوده خارج استان تهران (شهرستان‌ها) بین 4 تا 6 روز کاری پس از ثبت خرید انجام می‌شود. در بازه‌های ویژه مانند تخفیفات پایان فصل یا مناسبتی، به علت تراکم سفارشات، ممکن است پردازش و ارسال سفارشات با تاخیر نسبت به حالت عادی انجام شود.

  • آیا امکان تعویض یا مرجوع محصولات وجود دارد؟

بله، تا 7 روز کاری پس از دریافت سفارش، می‌توانید در ساعات اداری با پشتیبانی تماس گرفته و با ارائه کد سفارش خود و همچنین دلیل مشخص به کارشناس پشتیبانی، محصول خریداری‌شده خود را تعویض یا مرجوع کنید.

  • اگر سفارشی که تحویل داده شده، با آنچه که در سایت دیده‌ام یا سفارش داده‌ام تفاوت داشته باشد، چه کنم؟

در صورتی که به نظرتان سفارش تحویل داده‌شده با محصول داخل سایت تطابق ندارد، در ساعات اداری با پشتیبانی تماس گرفته، مورد مغایرت را اعلام کنید؛ در صورت تایید مغایرت، می‌توانید سفارش مغایرت دار را با محصولی دیگر در سایت تعویض یا به کلی مرجوع کنید.

  • اگر کالایی که خریده‌ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت، باید چه اقدامی کنم؟

در صورت مشاهده چنین مواردی، با پشتیبانی تماس گرفته، اشکال سفارش خود را اعلام کنید. در مواردی که مربوط به کیفیت لباس است، اگر مشتری اذعان نماید که بعد از شست و شو یا اولین استفاده از لباس، مشکلی در پارچه لباس یا رنگ آن رخ داد، می‌تواند لباس مربوط را به شرکت پیانو ارسال نماید تا کارشناسان کیفیت، مورد را بررسی نموده و نتیجه را اعلام کنند.

  • آیا می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر. در حال حاضر، تنها روش‌های خرید از شرکت پیانو، مراجعه حضوری به شعب رسمی پیانو یا ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی پیانو می‌باشد.

  • اگر بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شوم، چگونه می توانم آن را لغو کنم؟

بدین منظور می‌توانید در ساعات اداری با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • کد تایید عضویت برای من ارسال نشده، یا رمز عبور یکبارمصرف برایم پیامک نمی‌شود؛ چه کنم؟

گاهی اوقات به علت ترافیک سایت، اختلالات در ارتباطات رادیویی، اشکال مخابراتی در منطقه، خطای فنی سرویس‌های اپراتورها، خطای سرویس ارسال پیامک و... ، کد تایید عضویت یا رمز عبور یکبارمصرف برای شما ارسال نشود. در چنین شرایطی در وهله اول، حداقل 2 ساعت بعد، دوباره برای دریافت رمز عبور یکبارمصرف تلاش کنید؛ معمولا بعد از مدتی کوتاه، این مشکل برطرف می‌شود. در صورتی که مشکل همچنان پابرجاست، در ساعات اداری با پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکل بررسی و برطرف شود.

پیشنهاد اکید می‌شود که حتما برای حساب کاربری خودتان، رمز عبوری (حتی ساده) ساخته و آن را جایی برای خود یادداشت کنید تا در چنین مواقعی، علاوه بر دسترسی راحت به حساب کاربری خود در سایت، بتوانید خریدهای خود را بدون معطلی ثبت کنید.

  • رمز عبورم را فراموش کرده‌ام؛ چگونه آن را بازیابی کنم؟

در وهله اول پیشنهاد می‌کنیم که از رمز عبوری امن و مختص خودتان استفاده کنید تا به یاد آوردن آن ممکن باشد. در صورت فراموشی، در پایین پنجره ورود به حساب، روی عبارت ( کلمه عبور خود را فراموش کردم ) کلیک کنید. در پنجره جدید، شماره تلفن همراهی که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید. در پنجره جدید، کدی را که به همان شماره تلفن در قالب یک پیامک ارسال می‌شود، وارد کنید. پس از وارد کردن کد و تایید آن توسط سایت، شما می‌توانید رمز عبور جدید خود را در فیلدهای مشخص‌شده وارد کرده و روی دکمه "تغییر کلمه عبور" کلیک کنید. این رمز عبور، جایگزین رمز قبلی شما شده و برای هر بار ورود به حساب کاربری خود، باید از آن استفاده کنید.

  • نمی‌توانم وارد حساب کاربری خود شوم؛ چه اقدامی باید کرد؟

ابتدا از بابت نام کاربری و رمز عبوری که وارد کرده‌اید، مطمئن شوید. در صورتی که سایت پاسخی نمی‌داد یا پیام خطای مرورگر دریافت کردید، در ساعات اداری با شماره پشتیبانی سایت تماس گرفته و مشکل را اعلام کنید.

  • امکان تغییر شماره موبایل وارد‌شده در سایت وجود دارد؟

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در فروشگاه اینترنتی پیانو، می‌توانید اطلاعات خود از جمله شماره موبایل، ایمیل، آدرس‌های خود و... را در بخش پنل کاربری خود ویرایش کنید.

  • چگونه می‌توان از وضعیت موجودی یک محصول در شعب دیگر مطلع شد؟

بدین منظور، در صفحه هر کدام از محصولات پیانو، گزینه‌ای تحت عنوان "بررسی موجودی در سایر شعب" تعریف شده است. پس از انتخاب رنگ و سایز مورد نظر و سپس کلیک بر روی آن، پنجره جدیدی باز می‌شود که در آن، فهرستی از شعب پیانو نمایش داده می‌شود که از سایز و رنگ محصول مورد نظر شما موجودی دارند. شماره تماس و آدرس هر کدام از شعب، زیر نام شعبه ذکر شده است.

  • سفارشم کی به دستم می‌رسد؟

بسته به زمان ثبت سفارش شما (ایام معمولی سال، پروموشن پایان فصل یا سال و...) تعداد سفارشات ثبت‌شده در سایت و همچنین، شلوغی مراکز تیپاکس متغیر است. از این رو، زمان اعلام‌شده در سایت برای تحویل بسته به تیپاکس و همچنین تحویل بسته از تیپاکس به مشتری برای شرایطی ست که سفارش ممکن است دیر تحویل مشتری شود.

کد رهگیری‌ای در هر پیامک تیپاکس اعلام می‌شود که شما می‌توانید از طریق همان در سایت تیپاکس، وضعیت و موقعیت بسته خود را مشاهده کنید. همچنین، در صورت تمایل می‌توانید با پشتیبانی تیپاکس تماس گرفته و پس از اعلام کد رهگیری سفارش‌تان، زمان تحویل بسته را با ایشان هماهنگ کنید.

  • تیپاکس در پیامکی از من درخواست پرداخت مبلغ کرده، با اینکه من هزینه ارسال هم پرداخت کردم (یا هزینه ارسال برای سفارشم رایگان بوده). علت چیست؟

پیامک مذکور به طور مشترک برای فرستنده و گیرنده بسته ارسال می‌شود. دقت بفرمایید که در این پیامک، ارزش بسته شما اعلام شده و رو به روی آن، هزینه پس‌کرایه معادل 0 ریال اعلام شده است. از این رو، از کلیک بر روی لینک پرداخت در پیامک و پرداخت هر مبلغ به پیک هنگام تحویل بسته، جدا خودداری کنید.

البته ممکن است در شرایطی بسیار نادر، مبلغ پس‌کرایه 0 ریال نباشد که در اینصورت، در ساعات اداری با پشتیبانی تماس گرفته و موضوع را اعلام کنید تا در تیپاکس ثبت شکایت شود.