فروشگاه اینترنتی پیانو

به فروشگاه اینترنتی پیانو خوش آمدید

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های پیانو بوده است و تمام سعی ما در این است که هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، پیانو 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد.

در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  • اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا یا پس از ارسال مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

  • اگر سایز کالا مناسب نباشد.

درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

نحوه برگشت کالا
  • - لطفاً قبل از هر اقدامی، با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • - از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش پیانو، جداً خودداری کنید .
  • - هزینه برگشت کالا به عهده خود مشتری می‌باشد.
  • - مشتریان شهرستان می‌توانند بسته مرجوعی خود را پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی، به آدرس شرکت پست کنند .
  • - توجه به این نکته الزامی است که روی بسته، باید اطلاعات کامل خود را نوشته باشید تا پس از دریافت، هماهنگی‌های لازم جهت مرجوع کردن محصول انجام شود .
  • - کارشناسان خدمات پس از فروش، ایرادات اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان پیانو تایید شود، بازگشت وجه صورت می گیرد.
  • - لازم به ذکر است که تعویض کالا، منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، پیانو بنا به انتخاب مشتری، کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، پیانو تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • - از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد .