آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان، همواره از اولویتهای پیانو بوده است و تمام سعی ما بر این است که هر سفارش، در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. ضمن سپاس از شما بابت حسن انتخابتان، شرایط و ضوابط تعویض و بازگشت اجناس خریداری شده در فروشگاه آنلاین و شعب حضوری پیانو به شرح زیر میباشد:
بازه زمانی و رویه ارسال کالا از فروشگاه آنلاین پیانو
* کلیه سفارشات در شهر تهران بین 3 تا 5 روز کاری تحویل شرکت ثالث ارسال کننده خواهد شد.
* کلیه سفارشات در خارج از شهر تهران 4 تا 6 روز کاری تحویل شرکت ثالث ارسال کننده خواهد شد.
* سفارشها توسط شرکت شرکت ثالث ارسال کننده ارسال می شود. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد، از سوی این شرکت برگشت میخورد و جهت هماهنگی برای ارسال مجدد سفارش، از شرکت ثالث ارسال کننده یا پیانو با مشتری تماس گرفته خواهد شد. هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری است. بدیهی ست تحویل سفارش ثبت شده در روزهای تعطیل رسمی، به اولین روز کاری پس از تعطیلات موکول خواهد شد.
* در صورتی که خواستار ارسال فوری یا سفارش خود یا دریافت حضوری آن از واحد ارسال بخش آنلاین هستید، لطفا قبل از ثبت سفارش خود و در ساعات اداری با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام فرمایید تا بعد از بررسی و در صورت امکان، اجرا شود. لازم به ذکر است که درخواست و هماهنگی پیک و هزینه آن در این موارد، کاملا به عهده مشتری خواهد بود. اعلام این درخواست فقط در بازههای زمانی فروش عادی (غیر حراج و پروموشن) امکان پذیر است.
ضمانت بازگشت و تعویض کالا
کلیه کالاهایی که به صورت آنلاین از طریق وبسایت پیانو استایل به فروش میرسد، تا 7 روز از زمان تحویل، طبق موارد زیر، امکان تعویض و یا مرجوع دارد. در صورت تمایل به تعویض یا مرجوع، قبل از اقدام برای ارسال کالا، با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. توصیه می گردد برای نگهداری و شست و شوی البسه، حتما به راهنمای محصول توجه فرمایید.
- کالاهایی که دارای کد بهداشتی است (شامل اجناس و لباسهای داخل بسته بندی، کلیه اقلام اکسسوری، لباس زیر، جوراب، جوراب شلواری و ...) قابل تعویض و مرجوع نمیباشد.
تعویض و مرجوعی کالا
- تغییر نظر مشتری، تغییر سایز، یا منصرف شدن ایشان از خرید (که در این صورت، پس از هماهنگی مشتری با پشتیبانی، ارسال و هزینه حمل مرجوع کالا به عهده مشتری است و پس از دریافت کالا در صورت نیاز، پردازش مالی انجام خواهد شد.)
- مغایرت درخواست مشتری با سفارش ایشان، شامل مشکل کیفی کالا (که در این صورت، پس از هماهنگی مشتری با پشتیبانی، ارسال کالا توسط مشتری (فقط از طریق شرکت پست) به واحد فروش آنلاین صورت پذیرفته و در نهایت، هزینه حمل عودت کالا در پردازش مالی محاسبه خواهد شد). اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن)، کالا باید در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
*در نظر داشته باشید که در صورت عدم تطابق محصول سفارشدادهشده با اطلاعات مندرج در فروشگاه آنلاین و یا نقص کالا، لازم است تا 24 ساعت پس از تحویل، موضوع را از طریق تماس تلفنی به پشتیبانی و یا چت آنلاین سایت یا پشتیبانی کانال تلگرام اطلاع رسانی فرمایید؛ در غیر اینصورت، هیچ مسئولیتی بر عهده پیانو نخواهد بود.
- در صورت انتخاب کالای دیگر برای تعویض، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای قبلی (قیمت روز محصول) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری مابهالتفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، پیانو تفاوت را به صورت اعتبار به حساب کاربری مشتری اختصاص میدهد. در صورت درخواست مشتری، مبلغ به حساب بانکی اعلامشده از سوی وی واریز میگردد.
شرایط و قوانین تعویض و مرجوعی کالا (خریداری شده از وبسایت پیانو):
- لطفا قبل از اقدام جهت ارسال کالا به واحد فروش آنلاین، با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش آنلاین جدا خودداری نمایید. در غیر این صورت، به درخواست تعویض یا مرجوع رسیدگی نشده و پیانو هیچ مسئولیتی در قبال کالا(ها)ی ارسالی از سوی مشتری ندارد.
- روی بسته باید اطلاعات کامل خود را نوشته باشید تا پس از دریافت هماهنگیهای لازم جهت مرجوع کردن کار انجام شود.
- تعویض کالا از طریق مراجعه به شعب حضوری یا ارسال به واحد فروش آنلاین، و مرجوع کردن فقط از طریق ارسال کالا به واحد فروش آنلاین امکان پذیر است.
- تعویض و مرجوعی کالا تنها تا 7 روز پس از تحویل کالا به مشتری، با قیمت روز صورت می پذیرد؛ در سفارشات ثبت شده از طریق درگاه اسنپ پی، تعویض هر کالا فقط با کالایی همقیمت یا ارزانتر از آن کالا امکانپذیر است.
- تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن محصول به اتمام برسد، پیانو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا به ارزش کالای مرجوعی، اعتبار به حساب کاربری مشتری اختصاص میدهد. در صورت درخواست مشتری، مبلغ به حساب بانکی اعلامشده از سوی وی واریز میگردد.
- فاکتورهای تعویضی، قابلیت تعویض مجدد ندارند (به ازای هر فاکتور خرید، تنها یکبار امکان تعویض وجود دارد). از این رو، امکان تعویض کالاهای تعویض شده در فروشگاه های حضوری پیانو یا واحد فروش آنلاین وجود ندارد.
- محصول در شرایط اولیه تحویل باشد و برای ارسال، باید در جعبه یا بسته اصلی خود به خوبی بسته بندی شود. در صورت تصمیم به تعویض یا مرجوع، از پاره و مخدوش کردن جعبه یا بسته محصول خودداری نمایید. در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در جعبه و بسته بندی ویژه خود (همان گونه که دریافت کردهاید) قرار دادهاید.
- اتیکت و لیبل تمام کالاهای ارسالشده به واحد فروش آنلاین باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها و برچسب روی آنها، کالای خریداری شده قابل تعویض یا مرجوع نمیباشد.
- همراه بودن فاکتور خرید (یا فاکتور هدیه) و بسته یا جعبه کالا الزامیست. مشتری باید روی بسته ارسالی خود، اطلاعات کامل خود را نوشته باشد تا پس از دریافت آن در واحد فروش آنلاین، هماهنگیهای لازم جهت ارسال دوباره صورت گیرد.
- تعویض و مرجوع کالا (به جز موارد دارای مشکل کیفی) تنها در شرایطی پذیرفته و انجام خواهد شد که محصول ارسالی سالم و در شرایط و بسته بندی اولیه باشد؛ تگ و قیمت محصول روی آن وجود داشته باشد؛ بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد؛ استفاده و شستهنشده و دچار چروکی و رفتن خط اتو نشده باشد؛ لکه و کثیفی روی لباس نباشد؛ خیاطی نشده باشد؛ به طور کلی، ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت اولیه باقی مانده باشد. همچنین، کالا به طور کامل و مرتب در بسته بندی ارسالی قرار گرفته باشد.
- تایید کارشناسهای مربوط در شرکت پس از بررسی وضعیت فیزیکی کالا الزامیست.
- نقص کلیه کالاهای ارسالی باید به تایید کارشناسهای کنترل کیفیت و سلامت کالا در پیانو برسد و تنها در صورت تایید، کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت. زمانی که محصول از نظر نقص مورد تایید کارشناس قرار گرفت، (برای درخواستهای مرجوع) مبلغ تا 72 ساعت کاری به طور پیشفرض به صورت اعتبار خرید به حساب کاربری مشتری در سایت پیانو اختصاص داده میشود. در صورت درخواست مشتری، مبلغ به حساب بانکی اعلامشده از سوی وی واریز میگردد.
- در صورتی که نقص محصول، حاصل از نحوه شست و شوی غلط و استفاده نادرست مشتری باشد، محصول شامل گارانتی نمیشود.
- هزینه ارسال محصولات به واحد فروش آنلاین، به عهده مشتری می باشد. در مواردی که کالا با اشکال برای مشتری ارسال شده، پس از ارسال کالا توسط مشتری، پردازش مالی برای ایشان انجام خواهد شد.
- در فاکتورهایی که پروموشن اعمال شده است (مثل خرید در جشنواره "2 تا بخر، یکی هدیه ببر")، در صورت نیاز به مرجوع از جانب مشتری، بایستی کل اقلام فاکتور بازگردانده شود. اگر یکی از اقلام سبد شرایط تعویض را نداشته باشد (مانند اکسسوری)، هزینه آن از مبلغ برگشتی کسر خواهد شد. همچنین، اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
- در صورت تعویض کالا، هزینه پیک رفت و برگشت و در صورت مرجوع، هزینه پیک رفت بر عهده مشتری خواهد بود (هزینه رفت و برگشت موارد مربوط به مغایرت یا مشکل کیفی کالا در پردازش مالی محاسبه و اعمال میشود).
- در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند، بعد از بررسی کالا توسط واحد کنترل کیفیت و سلامت کالا در پیانو، مبلغ تا 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. در نظر داشته باشید که در این صورت، هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.
- در صورتی که کالای بازگشتدادهشده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و... به مشتری تعلق گرفته باشد، مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد می گردد.
- تعویض کالاهای غیر فصل، فقط از طریق فروشگاه آنلاین پیانو صورت میپذیرد و امکان تعویض این کالاها در فروشگاههای حضوری پیانو وجود ندارد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجامشده توسط مشتری، برای وبسایت محفوظ است. در ادامه، وجوه دریافتی تا 72 ساعت کاری به حساب اعلامشده از سوی مشتری واریز میشود و مشتری با ورود به سایت، میپذیرد که از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- امتیازات خرید باشگاه مشتریان در جشنوارههای فروش (پروموشنها) قابل استفاده نمیباشد.
-----------------------------------------
شرایط و قوانین تعویض و مرجوعی کالا (خریداری شده از فروشگاههای حضوری پیانو):
- ارائه اصل فاکتور خرید (یا فاکتور هدیه) به همراه کالا الزامیست.
- کالاهای نو که در بازه زمانی فروش عادی خریداری شده است، تا 7 روز از تاریخ فاکتور خرید (درصورت نو بودن کالا و جدا نکردن کارت و لیبل مشخصات کالا) فقط یکبار و با قیمت روز قابل تعویض می باشد.
- در مورد کالاهای استفاده شده، حداکثر زمان گارانتی 6 ماه از تاریخ فاکتور خرید میباشد که در صورت ارائه فاکتور و تائید واحد کارشناسی، کالاهای مذکور امکان تعویض خواهند داشت، ولی به هیچ عنوان مرجوع نمیشوند.
- مواردی از قبیل شکافتگی، خرابی زیپ، دکمه و دیگر ملزومات فقط تعمیر خواهند شد.
- اجناس و لباس های داخل بسته بندی، جوراب، و لباس زیر به هیچ عنوان مرجوع و تعویض نمیشوند.
- پس از خرید، پیانو هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری یا هولد کردن محصول یا حفظ سلامت و نظافت آن ندارد؛ در صورتی که مشتری لباس خود را بدون هماهنگی با کارکنان شعبه در همانجا بگذارد، کالا تا 48 ساعت فقط در شعبه نگه داشته شده و پس از آن به عنوان ضایعات از فروشگاه خارج می شود. هولد محصول قبل از خرید نیز فقط تا 24 ساعت، پس از هماهنگی با کارکنان شعبه امکان پذیر است.
- تمام محصولات پیانو قبل از آماده فروش شدن در شعب، از لحاظ کیفی بررسی میشوند. مشتری محترم نیز میتواند جهت اطمینان، بعد از خرید و قبل از ترک فروشگاه، لباس را بررسی کند. از این رو، ترک مشتری از فروشگاه بعد از خرید، به منزله تایید سلامت و کیفیت محصول بوده و هیچ ادعایی از سمت ایشان مبنی بر وجود مشکل قبل از استفاده محصول قابل قبول نمیباشد.
- کالاهای مرجوعی یا تعویضی، باید در شرایط و بسته بندی اولیه، استفادهنشده، بدون بو، شستهنشده و خیاطینشده باشد. همچنین، لیبل و بارکد اصلی از کالا جدا نشده باشد.
- امتیازات باشگاه مشتریان، در جشنواره های فروش (پروموشن ها) قابل استفاده نمی باشد.
- همراه داشتن کارت عضویت باشگاه مشتریان جهت استفاده از امتیازات کارت، هدایا و ووچر (بن) های مربوطه الزامیست.
- اعلام شماره همراه هنگام ثبت خرید، به منزله موافقت شما جهت دریافت پیامکهای اطلاع رسانی پیانو میباشد.
- قوانین مربوط به سایر مواردی که در این بخش به آنها اشاره نشده، با بخش آنلاین یکسان است.